Zásady vrátenia tovaru

V našom obchode sa snažíme ponúknuť čo najlepší zákaznícky servis a transparentné podmienky pre všetkých našich zákazníkov. Chceme, aby ste boli spokojní s vaším nákupom, a preto ak by sa vyskytol akýkoľvek problém s doručeným produktom, sme pripravení ho riešiť.

Vrátenie tovaru

Keďže pracujeme s modelom dropshippingu a snažíme sa minimalizovať logistické komplikácie, neponúkame možnosť vrátenia tovaru. Chápeme však, že môžu nastať situácie, kedy produkt nedorazí v očakávanom stave. Preto, ak vám dorazí poškodený, chybný alebo nefunkčný produkt, môžete požiadať o náhradu vo forme refundácie.

Aby sme mohli vašu žiadosť o refundáciu spracovať čo najrýchlejšie, prosíme vás, aby ste nás kontaktovali na hafkovoskcz@gmail.com do 30 dní od prijatia objednávky. Pri kontakte uveďte:

  • Číslo objednávky
  • Fotografie poškodeného alebo nefunkčného produktu
  • Krátky popis problému

Refundácia za poškodený alebo nefunkčný produkt

Po obdržaní vašej žiadosti ju starostlivo posúdime a v prípade schválenia vám bude refundovaná celá suma objednávky. Refundácia prebieha na váš pôvodný spôsob platby a spravidla trvá do 10 pracovných dní.

Ak by ste refundované prostriedky neobdržali do 15 pracovných dní, odporúčame vám najprv kontaktovať vašu banku alebo poskytovateľa platobnej karty, keďže spracovanie refundácií môže v niektorých prípadoch trvať dlhšie. Ak by problém pretrvával, neváhajte nás kontaktovať a my vám radi pomôžeme.

Dôležité upozornenia

  • Refundácie poskytujeme len v prípade, že produkt je poškodený alebo nefunkčný.
  • Nezodpovedáme za poškodenia spôsobené nesprávnym používaním produktu zákazníkom.
  • Nevzťahuje sa na prípady, keď produkt nespĺňa subjektívne očakávania (napríklad ak sa vám nepáči farba, veľkosť alebo dizajn produktu).

Veríme, že tieto pravidlá sú spravodlivé a umožňujú nám poskytovať kvalitné služby bez zbytočných komplikácií. Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na hafkovoskcz@gmail.com – radi vám pomôžeme! 😊